KIIRE TARNE 1-3 päeva - üle 40-eurosele tellimusele TASUTA kogu Euroopa Liidus

Vanuse Kontroll

Vanuse Kontroll

Palun kinnitage, et olete 18-aastane või vanem, et siseneda sellele veebilehele
ANAIS MEN - ARES BRIEF 3
  • ANAIS MEN - ARES BRIEF 3
  • ANAIS MEN - ARES BRIEF 3

ANAIS MEN - ARES BRIEF 3

ANAIS MEN - ARES BRIEF 3
ANAIS MEN - ARES BRIEF 3

ANAIS MEN - ARES BRIEF 3

Suurus :
Quantity :
Suuruste Tabel
Kohaletoimetamine
Küsige Küsimus

Hurry! Only 4 Left in Stock!

 

Turvapoliitika

 

Tarnepoliitika

 

Tagastamine

ARES
Must võrgust bokserpüksikud

OMADUSED

  • Sportlik lõige
  • Valmistatud kvaliteetsest materjalist
  • Lühemad jalad
  • Täiuslik sobivus kehale

KOOSTIS:

  • 95% polüamiid
  • 5% elastaan

 

Anais Apparel - maailma seksikaim pesubränd alates 2003. aastast.

SUURUSTE JUHEND
SuurusSMLXL2XL3XL
Vööümbermõõt cm-des75-8081-8889-9798-106107-116117-125

 

ANAIS, PESU KÕIGILE SEKSUAALSETELE MEELEPIDEDELE.

Pärast ANAIS naistepesu turuletoomist 2016. aastal, mitu aastat hiljem, 2021. aastal, loodi ANAIS MEESTELE bränd, et teenindada erinevat turusegmenti. Perekondliku ettevõtte omanikud otsustasid ANAIS-i käivitada, muutes selle brändi avatumaks erinevatele vanusegruppidele ja seksuaalsetele eelistustele.

Selle brändi käivitamisega hakkas ANAIS tõeliselt hoogu sisse saama, kahekordistades oma populaarsust igal aastal.

Tugevus seisneb ka selles, et bränd on loodud ja valmistatud Euroopas, kasutades parimaid Euroopa tekstiile, kuid teistsugusel viisil.

See bränd muutus julgemaks, seksikamaks, metsikumaks ja seetõttu sai populaarseks. See pole mitte ainult bränd üldiselt nooremale vanuserühmale, vaid ka juhtiv bränd suurtel pidudel, riietudes mehi ja naisi üle kogu Euroopa.

Kuid kõik luuakse ja toodetakse endiselt Poolas, suurepärase kvaliteediga, kontrollides iga toote kvaliteeti enne saatmist läbi kvaliteediosakonna.

ANAIS-i edu tagajärjel jätkab bränd kasvamist, luues uusi kollektsioone meestele, arendades välja laia valiku. Vürtsika ja seksika stiiliga on ANAIS MEESTELE saanud kogukonna poolt avasüli vastu võetud ja täna on see moesuundadele peamiselt heteroseksuaalsetele meestele, kes hoolitsevad oma välimuse eest, ja geimeestele üle kogu maailma.

4 Tooted